סדנת השחרור הראשונה מטעם העמותה

סדנת שחרור ראשונה מטעם העמותה שלנו לצנחנים המשתחררים בחודש הקרוב מגדוד 890. סדנה אמיתית, אנושית, שתרמה כלים אמיתיים למשתחררים שלנו, הכשירה אותם לאזרחות ותוך כדי קיבלה אותם למשפחה שלנו, קהילת הבוגרים של גדוד 890.

הצבנו לעצמנו מטרה ענקית – להוציא את הלוחמים ותומכי הלחימה עם ידע אמיתי לאזרחות! מדובר בפרויקט פורץ דרך בחטיבת הצנחנים, בשל העובדה שמעולם לא הייתה סדנה שכזו מטעם עמותה בגדוד צנחנים.

במהלך הסדנה הראשונה הזו מתוך רבות, החיילים עברו בכמה תחנות שונות:

– הרצאה על העמותה ופועלה שהועברה על ידי מנכ״ל העמותה ראובן זנה.

– סדנת הכנה לאזרחות עם אושרת צרפתי, שהכינה אותם בצורה מדהימה לעולם האמיתי (קו״ח, ראיון עבודה, מיתוג אישי ועוד).

– פאנל בוגרים ״משירות קרבי לעולם האזרחי״, בהנחיית Roy Dargatsky ובהשתתפות הבוגרים המרשימים שלנו, Guy Aelion, Amit Eli, Shahaf Harel ו Yohay Azmon Raitman, על התהליך שעברו מאז השחרור ועד השלב בו הם נמצאים היום.

– הרצאה מרתקת של Amitai Ratzon, מנכ״ל חברת Pentera ובוגר 890, על מוסר עבודה, אמביציה, אמונה עצמית והחיים בדרך ליוניקורן 🦄.

ההקשבה, ההתעניינות, החיוכים, השאלות והתגובות שאחריי רק גרמו לנו להבין שעמדנו במשימה.

אנחנו רוצים להודות מכל הלב לחברת Pentera, אשר נתנה חסות לאירוע ועזרה לנו לאורך כל התהליך. שיתוף פעולה משמעותי שמעביר מסר ברור לתעשיית ההייטק הישראלי וללוחמינו.

אנחנו מודים לכל המתנדבים שלנו ולצוות המארגן והמוביל שלנו, כי בלדעיהם שום דבר לא היה קורה.� Ofir Kimchi, Meir Lederman, Roy Dargatsky, ירין רחימי, אסף ביטון, מארק האריס, קובי אבני וכל שאר המתנדבים שהגיעו ונתנו את כל כולם.

ולחיילים היקרים, אתם יוצאים לדרך חדשה, מאתגרת, אבל אתם עכשיו יודעים שאתם לא לבד.

צילום: אוראל עדן

אולי גם זה יעניין אותך?